“Iubirea trebuie sa fie o relatie plina de prietenie, in care nimeni nu este superior, in care nimeni nu decide cum sa se desfasoare lucrurile, in care partenerii sunt pe deplin constienti ca sunt diferiti, ca abordarea lor in ceea ce priveste viata este diferita, ca modul lor de viata este diferit si, cu toate aceste diferente, se iubesc. Ei nu vor gasi nici o problema. Nu incercati sa creati ceva suprauman. Fiti umani si acceptati omenescul celuilalt, cu toate slabiciunile inerente naturii umane. Celalalt va comite probabil greseli, tot asa cum comiteti si voi, si va trebui sa invatati. A fi impreuna inseamna a invata sa iertati, sa uitati, sa intelegeti ca si celalalt este la fel de uman ca si voi. Numai putina iertare…

Iubirea va ajuta sa ajungeti intr-un spatiu in care increderea devine posibila. Increderea nu este posibila in afara iubirii.
Iubirea este aproape ca un pod, care poate sa dispara in orice clipa, dar care – cu toate acestea – exista. Daca il puteti trece, veti ajunge la incredere, insa acest lucru nu este posibil decit prin intermediul iubirii. Iubirea este deci necesara, insa ea nu este suficienta. Ea este o cale de a ajunge la adevar.

Cind spui “Te iubesc” exista si un curent subtil de posesivitate. Fara sa se spuna explicit, se intelege ca: “Acum esti in posesia mea,nu trebuie sa te mai iubeasca nimeni”. In cadrul increderii, nu se mai pune problema sa posezi persoana in care ai incredere. Dimpotriva, ii spui: “Te rog,poseda-ma. Distruge-mi ego-ul. Ajuta-ma sa dispar si sa ma unesc cu tine, astfel incit intre noi sa nu mai existe nici un obstacol”. Iubirea este o permanenta lupta, un permanent conflict. Iubirea cere mereu. “Te iubesc” inseamna: “Trebuie sa ma iubesti la rindul tau. De fapt, te iubesc doar pentru ca vreau sa ma iubesti si tu”. Este doar un tirg; ca urmare apare teama: “Nu trebuie sa mai iubesti pe nimeni altcineva, nimeni altcineva nu trebuie sa te mai iubeasca, deoarece nu vreau sa mai participe nimeni la iubirea mea, eanu mai trebuie impartasita de nimeni”. Mintea inconstienta a omului continua sa creada ca iubirea este ceva cantitativ, ca este vorba de o anumita
cantitate de iubire: “Daca te iubesc, trebuie sa iti dau intreaga cantitate tie. Daca mai iubesc si alte persoane, trebuie sa impart aceasta cantitate intre ele; tu nu vei avea decit o parte, si nicidecum intreaga cantitate”. In consecinta apare gelozia, neincrederea, lupta, cicaleala – tot ceea ce este urit si se ascunde sub frumosul nume al iubirii. In incredere nu se pune problema niciunei lupte. Aceasta este adevarata predare. Ori de cite ori spui “Am incredere in tine”, acest lucru inseamna: “Din aceasta clipa, lupta mea cu tine se incheie. Sunt al tau.” “[osho]

aici si acum

34 Responses to “”

  1. 28. Aug, 2008 at 3:37 pm #

    < ![CDATA[Frumoase vorbe din partea unui om extraordinar, dar sunt curios Osho a iubit? Nu spun că n-ar avea dreptate pur şi simplu vreau să văd dacă nu cumva dă aşa sfaturi doar pentru că n-a iubit. Până nu iubeşti, e foarte uşor să tratezi dragostea ca cea mai uşoară chestie de pe Pământ. Şi sunt curios poate ştii cumva dacă a fost sau nu căsătorit, sau măcr a avut tentative...]]>

  2. ZuZu 28. Aug, 2008 at 3:37 pm #

    Frumoase vorbe din partea unui om extraordinar, dar sunt curios Osho a iubit? Nu spun că n-ar avea dreptate pur şi simplu vreau să văd dacă nu cumva dă aşa sfaturi doar pentru că n-a iubit. Până nu iubeşti, e foarte uşor să tratezi dragostea ca cea mai uşoară chestie de pe Pământ. Şi sunt curios poate ştii cumva dacă a fost sau nu căsătorit, sau măcr a avut tentative…

  3. 28. Aug, 2008 at 4:24 pm #

    < ![CDATA[mi'am pus si eu intrebarile astea. chiar mai multe. inca n'am citit tot ce a predicat osho, pentru ca de fapt el n'as scris nimic. am citit o parte din autobiografia lui si stiu ca a zis ca pe cand era la facultate era o fata care'l iubea si pe care o iubea, dar cu care nu a vrut sa aiba o relatie pentru ca nu vroia sa strice iubirea (nu'mi amintesc prea bine si nu vreau sa vorbesc in necunostinta de cauza). nu cred ca s'a casatorit, nu dupa cum vorbeste el de castorie. eu as fi fost curios si daca osho a facut sex :)) pentru ca vorbeste si despre sex foarte mult. totusi, el crede in vietile anterioare, si spune chiar de multe ori ca vorbeste din experienta vietilor anterioare. nu stiu cat a realizat in viata asta, dar o sa cercetez cum ajung iar in cluj. stiu doar ca am citit cam jumate din autobiografia lui si e foarte interesanta, pentru ca el a fost un rebel si'si punea multe intrebari, multi ii spuneau ca e un om ciudat, iar autorul tom robbins l'a descris ca "cel mai periculos om de la Iisus Hristos"

    p.s. am uploadat un pdf: "aici si acum" cu cateva fragmente din cartea cu acelasi nume (cred, ca n'am citit cartea, stiu doar ca ea exista)]]>

  4. ciupy 28. Aug, 2008 at 4:24 pm #

    mi’am pus si eu intrebarile astea. chiar mai multe. inca n’am citit tot ce a predicat osho, pentru ca de fapt el n’as scris nimic. am citit o parte din autobiografia lui si stiu ca a zis ca pe cand era la facultate era o fata care’l iubea si pe care o iubea, dar cu care nu a vrut sa aiba o relatie pentru ca nu vroia sa strice iubirea (nu’mi amintesc prea bine si nu vreau sa vorbesc in necunostinta de cauza). nu cred ca s’a casatorit, nu dupa cum vorbeste el de castorie. eu as fi fost curios si daca osho a facut sex :)) pentru ca vorbeste si despre sex foarte mult. totusi, el crede in vietile anterioare, si spune chiar de multe ori ca vorbeste din experienta vietilor anterioare. nu stiu cat a realizat in viata asta, dar o sa cercetez cum ajung iar in cluj. stiu doar ca am citit cam jumate din autobiografia lui si e foarte interesanta, pentru ca el a fost un rebel si’si punea multe intrebari, multi ii spuneau ca e un om ciudat, iar autorul tom robbins l’a descris ca “cel mai periculos om de la Iisus Hristos”

    p.s. am uploadat un pdf: “aici si acum” cu cateva fragmente din cartea cu acelasi nume (cred, ca n’am citit cartea, stiu doar ca ea exista)

  5. 28. Aug, 2008 at 4:28 pm #

    < ![CDATA[Eu m-am interesat aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Osho , dar n-am găsit nimic :) ]]>

  6. ZuZu 28. Aug, 2008 at 4:28 pm #

    Eu m-am interesat aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Osho , dar n-am găsit nimic :)

  7. ciupy 28. Aug, 2008 at 4:35 pm #

    scrie despre el in cartea asta: http://divin.ro/?53t4l&v7f2k=2111
    o gasesti la biblioteca lucian blaga cand ajungi prin cluj :D
    din pacate nu ti’o da acasa si tot timpu ma oboseam pana mi’o aducea in sala:)), dar anu asta o sa fac eforturi mai mari ca sa citesc mai mult din ce a zis osho. mi se pare foarte interesant, chiar daca nu prea placut, ce zice el.
    mai multe detalii despre carte aici: http://www.damaideparte.ro/index.php/autobiografia-unui-mistic-nonconformist/328/

  8. 28. Aug, 2008 at 4:59 pm #

    < ![CDATA[Un motiv de iesit la o bere sa povestim gasim oricand :D]]>

  9. ZuZu 28. Aug, 2008 at 4:59 pm #

    Un motiv de iesit la o bere sa povestim gasim oricand :D

  10. 28. Aug, 2008 at 5:52 pm #

    < ![CDATA[pai daca esti si tu interesat de osho tre sa iesim neaparat b-)
    dar nu promit nimic pana prin 12. ca incep din 1 examenele si tre sa invat:-s ca n'am prea invatat. daca totul merge bine din 12 sunt liber ca pasarea cerlului :))
    totusi, daca vrei sa treci pe la blocuri ti'as putea da niste carti de la el sa citesti.]]>

  11. ciupy 28. Aug, 2008 at 5:52 pm #

    pai daca esti si tu interesat de osho tre sa iesim neaparat b-)
    dar nu promit nimic pana prin 12. ca incep din 1 examenele si tre sa invat:-s ca n’am prea invatat. daca totul merge bine din 12 sunt liber ca pasarea cerlului :))
    totusi, daca vrei sa treci pe la blocuri ti’as putea da niste carti de la el sa citesti.

  12. 29. Aug, 2008 at 3:19 pm #

    < ![CDATA[eu nu o sa zic niciodata ""te rog poseda-ma":O:O:O
    si nu sunt total de acord cu partea a 3-a
    cum poti sa ceri ceva in numele iubirii? cum ai putea sa ceri sa fii iubit cand ai nevoie doar sa iubesti:O
    am fi noi mai impliniti daca iubirea noastra ar fi impartasita? poate ca da..pe moment...dar dupa intervine si orgoliul...la mine poate=))...nu ai mai iubi cu aceiasi intensitate pt ca ai astepta mai mult de la celalalt si nu e bine...
    consider ca cele mai intense si mai frumoase iubiri sunt cele neimpartasite...sau mai bine...impartasite dar neimplinite...din cauze speciale :-\"]]>

  13. fakeprincess 29. Aug, 2008 at 3:19 pm #

    eu nu o sa zic niciodata “”te rog poseda-ma”:O:O:O
    si nu sunt total de acord cu partea a 3-a
    cum poti sa ceri ceva in numele iubirii? cum ai putea sa ceri sa fii iubit cand ai nevoie doar sa iubesti:O
    am fi noi mai impliniti daca iubirea noastra ar fi impartasita? poate ca da..pe moment…dar dupa intervine si orgoliul…la mine poate=))…nu ai mai iubi cu aceiasi intensitate pt ca ai astepta mai mult de la celalalt si nu e bine…
    consider ca cele mai intense si mai frumoase iubiri sunt cele neimpartasite…sau mai bine…impartasite dar neimplinite…din cauze speciale :-\\”

  14. 29. Aug, 2008 at 7:34 pm #

    < ![CDATA[n'ai inteles tu ce a zis. osho descria iubirea acum. ce fac oamenii. nu facea o descriere a iubirii :) a zis ca oamenii cer. pt ei e un targ...
    clar ca esti mai fericit daca ti'e impartasita iubirea:). doar ca poti sa iubesti si fara sa'ti fie.
    pai tu inca esti puiut=)). inca nu stii tainele iubirii. ai gustat si tu ceva... da prea putin ca sa stii tot ce tine de iubire :P
    da sunt cele mai frumoase, pt ca oamenii nu stiu inca sa iubeasca cand sunt aproape. desi o iubire deasta neimpartasita ar putea fi si o dovada de lasitate. cine a citit alchimistul il recunoaste pe negustorul care sia pus in gand sa ajunga la meca pana moare, si cand a facut rost de bani, a zis ca'i e frica sa plece, pt ca dupa ce o va vedea, la ce va mai visa?asa ca si'a ales un ideal care sa'l tina in viata. un gen deasta de iubire nu cred ca e chiar iubire...]]>

  15. ciupy 29. Aug, 2008 at 7:34 pm #

    n’ai inteles tu ce a zis. osho descria iubirea acum. ce fac oamenii. nu facea o descriere a iubirii :) a zis ca oamenii cer. pt ei e un targ…
    clar ca esti mai fericit daca ti’e impartasita iubirea:). doar ca poti sa iubesti si fara sa’ti fie.
    pai tu inca esti puiut=)). inca nu stii tainele iubirii. ai gustat si tu ceva… da prea putin ca sa stii tot ce tine de iubire :P
    da sunt cele mai frumoase, pt ca oamenii nu stiu inca sa iubeasca cand sunt aproape. desi o iubire deasta neimpartasita ar putea fi si o dovada de lasitate. cine a citit alchimistul il recunoaste pe negustorul care sia pus in gand sa ajunga la meca pana moare, si cand a facut rost de bani, a zis ca’i e frica sa plece, pt ca dupa ce o va vedea, la ce va mai visa?asa ca si’a ales un ideal care sa’l tina in viata. un gen deasta de iubire nu cred ca e chiar iubire…

  16. ZuZu 29. Aug, 2008 at 8:48 pm #

    Lamurirea pe care incerci să i-o faci lui faceprincess îmi aduce aminte de un post pe care l-am scris într-un moment de “iluminare” http://www.zuzu-concept.com/?p=421 .Nu fi rau Ciupy :p Cu totii am fost si suntem puiuti. Cred ca vom putea vorbi despre iubire pe 60 de ani. Asta daca vom avea noroc sa o cunostem cu adevarat. Iubirea e pana la urma o taina si nu poate nimeni sa ti-o explice. Pur si simplu trebuie sa traiesti greselile, implinirile pe spinarea ta.

  17. 29. Aug, 2008 at 9:33 pm #

    < ![CDATA[imi amintesc postu. mi'a placut si ce ai scris tu si comentariile. ma bucur ca ai amintit de el, se pot retine multe de acolo.
    nu's rau. cand vine vorba de fakeprincess sunt deseori ironic (doar pt ca tin la ea). are ea ani grei de dragoste in spate. uneori ma mir ca nu e puposa=)).
    ai dreptate. iubirea e... prea complexa ca sa poti sa spui ceva cu certitudine. e foarte relativa. e ceva ce simti. nu cred ca e necesar sa ajungi la 60 de ani ca sa poti vorbi despre ea. uneori copii stiu mai multe despre iubire decat stim noi, "adultii". uneori sunt si satul sa tot vorbesc despre iubire...eu vreau sa o simt, nu sa tot vorbesc despre ea. e adevarat ca uneori e bine sa stii si ceva teorie, dar practica e esentiala.
    uite am facut ceva poze la un fragment in care osho vorbeste despre ciclurile vietii. e foarte interesant ce zice el. din cauza ca nu se respecta pasii, lumea asta e un haos. http://www.freestorage.ro/download.php?file=5636
    si ca sa dau si un exemplu, gandeste’te la filmul “virgin la 40 de ani”. chiar daca n’ai vazut filmu, titlu e sugestiv.]]>

  18. ciupy 29. Aug, 2008 at 9:33 pm #

    imi amintesc postu. mi’a placut si ce ai scris tu si comentariile. ma bucur ca ai amintit de el, se pot retine multe de acolo.
    nu’s rau. cand vine vorba de fakeprincess sunt deseori ironic (doar pt ca tin la ea). are ea ani grei de dragoste in spate. uneori ma mir ca nu e puposa=)).
    ai dreptate. iubirea e… prea complexa ca sa poti sa spui ceva cu certitudine. e foarte relativa. e ceva ce simti. nu cred ca e necesar sa ajungi la 60 de ani ca sa poti vorbi despre ea. uneori copii stiu mai multe despre iubire decat stim noi, “adultii”. uneori sunt si satul sa tot vorbesc despre iubire…eu vreau sa o simt, nu sa tot vorbesc despre ea. e adevarat ca uneori e bine sa stii si ceva teorie, dar practica e esentiala.
    uite am facut ceva poze la un fragment in care osho vorbeste despre ciclurile vietii. e foarte interesant ce zice el. din cauza ca nu se respecta pasii, lumea asta e un haos. http://www.freestorage.ro/download.php?file=5636
    si ca sa dau si un exemplu, gandeste’te la filmul “virgin la 40 de ani”. chiar daca n’ai vazut filmu, titlu e sugestiv.

  19. 30. Aug, 2008 at 9:27 am #

    < ![CDATA[Nu, nu e necesar sa ajungi la 60 de ani. Poti fi mai norocos si s-o afli mai repede. Si iar mi-ai amintit de un post Copiii ne vor invata sa iubim, in care ideea principala era cam asa "Copiii ştiu cel mai bine ce e iubirea pentru că ei nu se ghidează după sânii ce-i are o fată, sau muşchii unui băiat."
    In legatura cu Osho, as putea sa vin azi pe la blocuri sa-mi imprumuti cartile daca le ai, dar m-ai vorbim pe mess :)]]>

  20. ZuZu 30. Aug, 2008 at 9:27 am #

    Nu, nu e necesar sa ajungi la 60 de ani. Poti fi mai norocos si s-o afli mai repede. Si iar mi-ai amintit de un post Copiii ne vor invata sa iubim, in care ideea principala era cam asa “Copiii ştiu cel mai bine ce e iubirea pentru că ei nu se ghidează după sânii ce-i are o fată, sau muşchii unui băiat.”
    In legatura cu Osho, as putea sa vin azi pe la blocuri sa-mi imprumuti cartile daca le ai, dar m-ai vorbim pe mess :)

  21. 30. Aug, 2008 at 1:29 pm #

    < ![CDATA[ufi Zuzu...cum poti crede ca iti va imprumuta ciupy cartile:O:O:O
    el vrea sa le pastreze numai pt el :-\"
    o sa iti bage niste vrajeli din alea, ca nu le are sau ca nu poate veni, sau ca i-a murit purcelul, sau ca are mult fanut de adunat ca sa isi hraneasca puradeii vegetarieni:-J
    dar nu te lasa>:), daca te rogi de el mai mult o sa iti dea si camasuta de pe el, care e cam plina de mucius:”>
    Ciupy…eu cunosc tainele iubirii :X, eu reprezint iubirea in persoana:-\”, dar nu imi place sa arat ca lumea e profitoare si nu vreau sa mi se faca o statuie in fata Casei Albe=))]]>

  22. fakeprincess 30. Aug, 2008 at 1:29 pm #

    ufi Zuzu…cum poti crede ca iti va imprumuta ciupy cartile:O:O:O
    el vrea sa le pastreze numai pt el :-\\”
    o sa iti bage niste vrajeli din alea, ca nu le are sau ca nu poate veni, sau ca i-a murit purcelul, sau ca are mult fanut de adunat ca sa isi hraneasca puradeii vegetarieni:-J
    dar nu te lasa>:), daca te rogi de el mai mult o sa iti dea si camasuta de pe el, care e cam plina de mucius:”>
    Ciupy…eu cunosc tainele iubirii :X, eu reprezint iubirea in persoana:-\\”, dar nu imi place sa arat ca lumea e profitoare si nu vreau sa mi se faca o statuie in fata Casei Albe=))

  23. 30. Aug, 2008 at 1:31 pm #

    < ![CDATA[a ce ins aia puposa:O
    si mersic pt sfaturi, ai fost cel mai inspirat:)
    mai bune de atat nici nu se puteau promit:)
    si...nu mai zic nimic=))
    vb noi:P]]>

  24. fakeprincess 30. Aug, 2008 at 1:31 pm #

    a ce ins aia puposa:O
    si mersic pt sfaturi, ai fost cel mai inspirat:)
    mai bune de atat nici nu se puteau promit:)
    si…nu mai zic nimic=))
    vb noi:P

  25. 30. Aug, 2008 at 2:40 pm #

    < ![CDATA[Tocmai mi le-a dat :)]]>

  26. ZuZu 30. Aug, 2008 at 2:40 pm #

    Tocmai mi le-a dat :)

  27. 30. Aug, 2008 at 4:00 pm #

    < ![CDATA[dupa cum vorbeste fakeprincess, pare a fi cea mai buna ucenica a mamei omida=))
    @fakeprincess: iubirea nu e egoista:-j daca ai fi iubirea ai imparti cu restu. cu riscu de a avea statuie mai mare decat apartamentu :)). astea's doar scuze. si eu am tone de aur intr'un cufar subteran, dar mi'e frica sa ajut lumea ca dupaia o sa aibe toti dinti de aur si o sa orbesc vara=)).
    n'ai pt ce>:D< . sunt p'aici cand mai ai nevoie de mine.
    @zuzu: ai dreptate cu copii, dar nu doar din motivul ca ei nu se uita la aspect. de altfel dragostea il face pe celalalt sa fie frumos, si nu faptul ca e frumos te face sa te indragostesti de el. insa copii ne pot invata sa iubim pentru ca ei nu au atatea cerinte cand vine vorba de iubire, ei pur si simplu o simt. si ei n'au frica. multi nu iubesc cu adevarat din frica. doar pentru ca 2 persoane sunt impreuna nu inseamna ca se si cunosc, iar asta chiar si dupa zeci de ani. se poate ca un strain pe care ea sa'l intalneasca pe tren sa stie lucruri pe care tu sa nu le afli niciodata, iar asta nu pentru ei ii e frica sa o cunosti cu adevarat. insa copii sunt sinceri, si curajosi. nu le pasa decat de clipa prezenta.]]>

  28. ciupy 30. Aug, 2008 at 4:00 pm #

    dupa cum vorbeste fakeprincess, pare a fi cea mai buna ucenica a mamei omida=))
    @fakeprincess: iubirea nu e egoista:-j daca ai fi iubirea ai imparti cu restu. cu riscu de a avea statuie mai mare decat apartamentu :)). astea’s doar scuze. si eu am tone de aur intr’un cufar subteran, dar mi’e frica sa ajut lumea ca dupaia o sa aibe toti dinti de aur si o sa orbesc vara=)).
    n’ai pt ce>:D<. sunt p’aici cand mai ai nevoie de mine.
    @zuzu: ai dreptate cu copii, dar nu doar din motivul ca ei nu se uita la aspect. de altfel dragostea il face pe celalalt sa fie frumos, si nu faptul ca e frumos te face sa te indragostesti de el. insa copii ne pot invata sa iubim pentru ca ei nu au atatea cerinte cand vine vorba de iubire, ei pur si simplu o simt. si ei n’au frica. multi nu iubesc cu adevarat din frica. doar pentru ca 2 persoane sunt impreuna nu inseamna ca se si cunosc, iar asta chiar si dupa zeci de ani. se poate ca un strain pe care ea sa’l intalneasca pe tren sa stie lucruri pe care tu sa nu le afli niciodata, iar asta nu pentru ei ii e frica sa o cunosti cu adevarat. insa copii sunt sinceri, si curajosi. nu le pasa decat de clipa prezenta.

  29. 31. Aug, 2008 at 12:30 am #

    < ![CDATA[pai nu prea imi place ca esti pe aici ca e rau, nu stiu cand scrii si cand nu
    si tre tot timpul sa dau si nu mai stiu unde am comentat sau nu:(
    si ti-am ascult sfaturile si am facut ceea ce am crezut mai bine:P
    sper ca nu am gresit, dar nu ma simt nicicum=)), parca ar fi la fel:P
    oricum ce o fi o fi...destinul...serendipity sau cum s-o scrie:P
    oricum lasa ca stiu eu ca esti un mare mafiot si iti tii banutii sub saltea, dar cat crezi ca mai tine, egoistuleeee
    daca nu spuneam eu ce spuneam nu ii imprumutai cartile:>
    noroc cu mine:>]]>

  30. fakeprincess 31. Aug, 2008 at 12:30 am #

    pai nu prea imi place ca esti pe aici ca e rau, nu stiu cand scrii si cand nu
    si tre tot timpul sa dau si nu mai stiu unde am comentat sau nu:(
    si ti-am ascult sfaturile si am facut ceea ce am crezut mai bine:P
    sper ca nu am gresit, dar nu ma simt nicicum=)), parca ar fi la fel:P
    oricum ce o fi o fi…destinul…serendipity sau cum s-o scrie:P
    oricum lasa ca stiu eu ca esti un mare mafiot si iti tii banutii sub saltea, dar cat crezi ca mai tine, egoistuleeee
    daca nu spuneam eu ce spuneam nu ii imprumutai cartile:>
    noroc cu mine:>

  31. 31. Aug, 2008 at 9:39 am #

    < ![CDATA[nu ma refeream ca sunt pe blog;)). sunt peste tot:>. ma refeream in sensul ca daca ai nevoie de mine ma gasesti pe undeva:P
    serendipity nu e destinul, e cafeneaua aia:P. dar am inteles ce vrei sa zici;;). oricum mai vb noi pe privat:>.
    da,da, stii ca i’am dat cartile doar pentru ca ai zis tu ca nu i le dau:-j. si n’am bani sub saltea. doar aur in adancuri :X]]>

  32. ciupy 31. Aug, 2008 at 9:39 am #

    nu ma refeream ca sunt pe blog;)). sunt peste tot:>. ma refeream in sensul ca daca ai nevoie de mine ma gasesti pe undeva:P
    serendipity nu e destinul, e cafeneaua aia:P. dar am inteles ce vrei sa zici;;). oricum mai vb noi pe privat:>.
    da,da, stii ca i’am dat cartile doar pentru ca ai zis tu ca nu i le dau:-j. si n’am bani sub saltea. doar aur in adancuri :X

Leave a Reply